Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 54

> Форумы > Нямецкія вершы, суры, Хадысе > Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 54

ВІТАЕМ НА ФОРУМАХ ALMANCAX. НА НАШЫХ ФОРУМАХ ВЫ МОЖАЦЕ ЗНАЙСЦІ УСЮ ПАТРЭБНУЮ ІНФАРМАЦЫЮ ПРА ГЕРМАНІЮ І НЯМЕЦКУЮ МОВУ.
    3,14
    Удзельнік

    Sahifat-уль-Sadschadiyy
    Aussprache: sahiifat-ulsadschdschaadiyy ў
    арабская: الصحيفة السجادية
    фарсі: صحیفه سجادیه
    Englisch: закладка ал-Sajjadiyy

    Mehr Zum Thema Siehe:
    Sahifat-уль-Sadschadiyy

    Die Блатэр дэр Niederwerfung
    (Як-Sahifat-US-A Sadschadiyy)

    Імам Заин-уль-Абідзін (а).

    54. Эйнес сейнера Bittgebet für паміраюць Befreiung фон Sorgen

    Аб Erlös фон Sorgen унд фон befreien Kümmernis, аб ERBARA дэ Diesseits унд дас Jenseits унд дэр Gnädig ручай, Segni Мухамад унд памерці Familie Muhammads, beseitigen Meine Sorgen унд entfernen Meine Kümmernis.

    Oh Einziger, oh Einer, oh Immerwährender, oh Jener, Der nicht gerieugt hat und nicht gerieugt wurde und Ihm keiner ebenbürtig ist, bewahre mich, reinige mich und beseitige mein Unheil.

    (Hier werden der Thronvers [ayat-ul-kursi] [1] und die letzten drei Suren des Heiligen Qur'an gelesen und danach sagt man :)

    Kelleren Retter, Аўтазапчасткі Звязацца з Намі Дадаць пытанне Імя Прозвішча E-mail Паведамленне Праверачны код Прадстаўляць Блізка Выконвайце кампанію Шчабятаць ,

    Аб Eigner дэр Herrlichkeit унд дэр Heiligkeit. Ich Bitte Dich мкм Густ зрабіце, Wegen дэр Дзі denjenig ў Liebster, дэр Sie ausführt, унд гм Glaubenssicherheit зрабіце, міт дэр Дзі demjenig, рэд Фесе Überzeugung erlangt лініі, міфы wahrer Glaubenssicherheit über памерці Vollstreckung Deines Befehls Nutzen bringst.

    Божа мой, Сухі Мухамад і смерць Сям'я Мухаммад і іншая Сіла (Zu Dir) у Вахафтыгкайце. Скачаць бясплатныя фанаграмы Back track Bedurfnis im Diesseits. Richte meinen Wunsch auf das, быў бэй.

    Ich біт Dich мкм дас Гута, была (BEI DR), унд Würde ў драпаку Vergangenheit niedergeschrieb ў ersuch Schutz VOR дем Bei D Übel, які быў niedergeschrieb Würde ў драпаку Vergangenheit. Bitte Ich Dich мкм паміраюць ад Furcht кажа доктар Динер, дэн Dienst дэр Furcht чым Dich, паміраюць ауф дэр Glaubenssicherheit Vertrauen чым Dich Dich Аўф дэр фон унд дэн verlassen Dr überzeugt што.

    Будзьце неверагодныя, ласуй мяне Бегерэн у майнеры. Дызайн Zufriedenheit ў Вашым доме Weise, калі вы не маеце нічога, каб зрабіць Deiner Рэлігія

    Allah unser, dieses ist mein Anliegen. So steigere mein Begehren danach und offenbare darin meine Entschuldigung. Lehre mir mein Argument dafur und verschone meinen Körper dadurch.

    Божа, ня ведаю, што яно павінна быць зроблена ў цэлым, каб даведацца пра тое, што вам трэба будзе. Дызаль лепш за ўсё памерці (Angelegenheit), калі ласка. З гэтага часу выказваецеся рашэнне аб Дэйне Гнадзе, аб Гнедгістэры.

    Möge Allah, нябачны Fürsten [sayyid], Мухамад, den auserwählten Gesandten Familie segnen.

    [1] Heiliger Каран 2: 255-257

  • Каб адказаць на гэтую тэму, вы павінны ўвайсці ў сістэму.